Čítať viac >>
Skutočný panelák, koho skrýva?

Najznámejší panelák na Slovensku sa nachádza v Bratislave na Geologickej ulici. Do povedomia sa dostal vďaka rovnomennému seriálu. Akí sú jeho obyvatelia? Niektorí našli s hrdinami spojitosť. Poďme sa o nich dozvedieť o trošku viac...


Podnikateľ ako Kordiak
Aký by to bol Panelák bez príťažlivého Milana Kordiaka so sexi úsmevom. Našli sme ho v charizmatickom podnikateľovi Petrovi Klimentovi, ktorý býva vo svojom hniezdočku tiež sám. „Panelák si pozriem vždy, keď mám volný čas, je to jediná pozerateľná vec, momentálne v TV“ prezradil nám.

Inšpirácia od Viki
Hneď prvá, ktorá nás vpustila do bytu, bola Andrea Kákoniová, ktorá seriál pozerá pravidelne a rada, aj so svojím psom Cézarom a papagájom Jagom. Najviac sa jej páči Viki Ráková, teda Agáta, a Milan Kordiak (Alexander Bárta), ktorý je, ako nám prezradila, aj v civile veľmi milý. „V seriáli držím palce Viki. Pociťujem s ňou aj určitú súvislosť. Desať rokov som žila mimo Bratislavy a pre prácu som sa musela na Silvestra presťahovať. Prišla som sem a nikoho som nepoznala. Až kým nezačali dávať na JOJ-ke Panelák. Tak som sa zahrala na Viki. Chodila som od jedného bytu k druhému a predstavila sa susedom. Môžem povedať, že ma to veľmi inšpirovalo,“ prezradila nám pani Kákoniová, ktorá pravidelne pri pozeraní Paneláka dostáva od sestry esemesky, aby si umyla auto či okná.

Mamina ako Bajzová
Manželia Patrik a Zuzana Petrovičovci, s jedenapolročným Alexom, ani nevnímajú, že žijú v takom slávnom prostredí. Ako sme sa dozvedeli, pani Zuzana spolu s manželom seriál, pozeráva pravidelne a veľmi sa jej páči. „Je o normálnych ľuďoch a hlavne je prirodzený. Zo súčasnej ponuky programov je Panelák pre mňa to najlepšie“ povedala nám pani Petrovičová, ktorej najobľúbenejšia hrdinka je Zuzana Bajzová (Henrieta Mičkovicová). „Myslím si, že v mojej situácii je to úplne prirodzené, lebo aj ona je mamina“ dodala.

Deti z paneláku sa hrajú na štáb
Pred vchodom, na dvore, sme našli partiu štyroch chlapcov, ktorí sú vari najväčší fanúšikovia Paneláka. Cez voľný čas sa hrajú na nakrúcanie seriálu. Vždy si zistia, kedy príde štáb a keď to nie je počas vyučovania, radi sa prídu pozrieť. „Fandíme Viki, ona je výborná. Aj Švehlová je super... keby tu bývala, robili by sme jej to isté, čo dvojičky,“ prekrikovali sa chalani jeden cez druhého. Najviac ich zaujímalo, či je aj v skutočnosti taká zlá.

Chcú bábätko ako Švehlovci
Manželia Hauzerovci, ktorí majú malé bábätko, sa nepasujú za veľkých fanúšikov seriálov, ale Panelák si pozrú celkom radi.

Fanúšička Paneláku
Pani Oravcovú najviac teší fakt, že býva v slávnom paneláku. Vždy sa rada pozrie na osudy postáv zo seriálu Panelák a ich nové zážitky.

Bývajú v ňom aj Csákyovci
Manželku mediálne známeho Pála Csákyho veľmi neteší, že dom, v ktorom bývajú, je každý deň v televízii. „My tej medializácie máme dosť“ povedala nám nie veľmi nadšená pani Csákyová.

zdroj: Plus 1 deň

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Vaše otázky, nápady, pripomienky...